29 de maig 2006

Primer dia en el IGC 2006


Com la majoria ja sabeu aquest any m'ha tocat anar al stand que ha llogat el que paga el meu escandalós sou, en el IGC (Internet Global Conference). La primera frase que em ve al cap es "Me la imaginava mes gran". Interpretacions obscenes al marge, m'ha sorprès la poca gent que ha vingut avui. Estarem d'acord que no te tant de renom com ECS, la GSM congress, Sonimag, etc... però m’imaginava mes afluència. Potser era la mandra del primer dia, o potser les conferencies programades no eren suficientment cridaneres (tot i haver vingut la directora general de Google Espanya).

Tot i això estàvem tot els que érem i érem tots els que estàvem, amb això vull dir que estàvem nosaltres,i estava tota la nostre competència (Futurlink), així com varies organitzacions i empreses important dels sector. (IBM, Microsoft, Acens, Mobbiz ;-), etc...). Tot i que s'ha acostat poca gent (com a la resta dels stands, o inclús potser mes que a la majoria dels que entraven en el meu camp visual), hem fet contactes importants i segurament sortirà mes d'un projecte gran de les converses en les que he participat.

Així doncs, tot i la mala connexió a Internet, el poc aire condicionat i les hostesses del stands, crec que hem fet la feina, almenys per avui.

Com ha experiencia individual... haurem d'esperar a que passin els dies però de moment ja he vist de que va el tema i el que s'espera d'un stand en un fira professional.

Espero que dema les meves cames acabin en millor estat ;-)