14 de febrer 2008

Campanya d'Interflora per Sant Valentí 08











Molt bona la campanya que ha creat Interflora aquest any per Sant Valentí. Tant bona que em creia que no era un anunci sinó, una maca i graciosa coincidència.

Ahir al matí quan vaig entrar al vagó del metro vaig veure un diari "Que!" al seient del meu costat. Tenia un post-it enganxat en la portada tal com podeu veure en la imatge.

Està imprès com si una noia l’hagués escrit a ma i tant de lluny com de a prop donava aquesta sensació.

En el missatge una noia recorda a la seva parella que al dia següent es Sant Valentí. Em va semblar mes graciós tant el texte (que reflexa la idea que crec que tenen la majoria de noies sobre la seva parella masculina "este novio mio es tonto" i per tant mes val que l’avisi abans de que dema tinguem una discussió) com el fet que el post-it semblaves el típic regal promocional que porta el logotip de la botiga. Com si al anar a comprar un ram de flors li haguessin regalat un bloc de post-it amb l’emblema d'Interflora.

Reconec que quan el vaig veure em va fer molta gracia, vaig pensar:
"Mira aquesta noia vol evitar una discussió i no nomes l’avisa de que es Sant Valenti sinó que li esta donant una pista sobre on pot anar a comprar un regal per a ella, quina noia mes comprensiva".



Em va fer tanta gracia que inclús vaig trucar a la meva parella per explicar-li el que havia vist.
Ella que es mes llesta (tambè deu pensar lo de "Este novio mio es tonto") va caure en que possiblement era una campanya publicitària d'Interflora.

Efectivament, un cop mes tenia raó. Com es que ho descobrir tant ràpid?...

Potser perquè no existeix una noia que li ho posi tan fàcil a la seva parella? ;-)

P.D: Com no vaig treure el post-it del diari no vaig veure que a sota hi havia un anunci convencional d'Interflora, que posiblement ja m'hagues semblat massa coincidencia.