21 d’octubre 2005

Despacho 101

Com ja sabreu no tinc gaire feina últimament i em va donar per votar el premi "20minutos" a uns blogs que em mantenen al dia de les ultimes noticies sobre tecnologia e informàtica. El cas es que navegant per aquest "pou d’informació" (com deia un ex-professor, si se li pot dir així) vaig trobar aquest blog.
Es un blog de un programador espanyol. No es de noticies, simplement escriu el que li passa per el cap, però ho fa molt be.
La majoria texts son una mica llargs però son petites obres literàries, amb vocabulari sencill (sino jo no hagues entes res XDXD) que si comences a llegir es fan interessants i amenes per llargues que siguin. Ha escrit un llibre de 96 pagines que us podeu baixar gratuïtament en format PDF. Primer us tindreu que inscriure gratuïtament.